torsdag den 13. december 2012

Pakker til mig .......

I går var der i min postkasse hele 2 pakker til mig!
Kit på tunikaen, hvor teknikken hedder Isle fair (har jeg fundet ud af). Jeg er ikke helt novice ud i strikkekunsten, men, men det her er godt nok noget af en udfordring tror jeg! Jeg er spændt, men en udfordring er det, og jeg glæder mig til at forsøge.







Skønne farver er det, ja jeg synes det er farver som påvirker humøret i positiv retning..
Apropos farver, så har jeg filisoferet over, hvorfor jeg er så glad for at strikke, og er nået frem til at det i høj grad har noget med farver at gøre. Jeg ved ikke hvordan jeg skal udtrykke det, men farver påvirker mig på en eller anden måde.
Lød det lidt for "højttravenden"?
Marie på 5 år, som tunikaen er tiltænkt, har spurgt sin mor: "tror du godt nok, at mormor kan strikke både blomster og sommerfugle?"

Den anden pakke var fra Laj www."tulipanhygge.blogspot.com , den indeholdt den juleinspirationsbog, som jeg har vundet i give-away hos Laj, den indholdt et fint kort dekoreret med Laj´s kræmmerhus, endnu en gang tak for gaven.
Det er nu altid hyggeligt med gaver, også de her før julegaver!










8 kommentarer:

  1. En fin fin tunika til en fin pige, mon ikke det med vasken kommer helt af sig selv, hvis du ligger en vaskeanvisning ved den færdigstrikkede tunika. Så flot en gave vil de passe godt på:-) God dag til dig:-)

    SvarSlet
  2. Ser fint ud , så er det bare at gå igang - hos mig ville det krible noget i fingerene

    SvarSlet
  3. Det er der vist en lille pige som bliver glad for, at bedstemor har fået sig et strikke kit i julegave, som skal bruges af hende.
    Du har ret med hensyn til farverne i garnet, det går lige ind og gør en glad i låget.

    God fredag til dig.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  4. Hold da op hvor nogle skønne farver, dem bliver man glad af. Det bliver vildt spændende at følge med på side linien, når du går igang med tunikaen.

    Dejlig med en julegave før jul ;-)

    SvarSlet
  5. ser lækkert ud dit nye kit og jeg er da enig i det med farverne

    glæder mig også at min gave endelig er nået frem til dig, og du er glad ved kortet med det fine JULETRÆ på haha ja, jeg kan da godt se kræmmerhuset ;o)

    SvarSlet
  6. Jeg er da slet ikke spor misundelig ;o)
    og fandtes den perlestriks-Karla i voksenstørrelse, ville jeg bestemt være først på pindene.
    Smukke ting.
    Og farver ? ja jeg er fuldstændig enig med dig. Farver påvirker os.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  7. Tak for kommentarerne!! Jeg kunne ikke dy mig, jeg er i gang

    SvarSlet
  8. Tak for kommentarerne!! Jeg kunne ikke dy mig, jeg er i gang

    SvarSlet