mandag den 17. december 2012

Manglende flueben ......

mere skal der ikke til. Min mail har ikke virket de sidste par dage, men gør det heldigvis igen nu! Jeg måtte have fat i "supporten", og selvfølgelig var det noget med et flueben, og det er jo noget kun it-nørder skan finde ud af!

Jeg lovede et billed af den færdige "SIDELÆNS" fra Geilsk. Billedet er noget mørkt, men når Vigga kommer på besøg til jul, vil jeg forsøge, at tage et bedre billed m/indhold.
Jeg har syet knapperne i bag på, men ikke i selerne, vil lige vente og måle hvor de skal anbringes til indholdet er i spenceren!

I lørdags lavede jeg lidt dekorationer, som nu står køligt og godt i mit værksted, så de er friske når jeg henter dem ind den 23.
Den med det røde lys, skal foræres til datteren, som vi skal besøge inden jul, julegaverne skal jo udveksles.
Den her er bare lige en opfriskning af den tidligere dekoration på dette fad, de turkisgrønne lys er brændt ned, og ja turkis passer sig jo heller ikke til julen, så lidt nyt måtte der til, så vi har lidt levende lys på sofabordet om aftenen, når vi sidder og spiser af den der mislykkede kiksekage, som forøvrigt smager himmelsk, uhm!





3 kommentarer:

  1. Rigtig flotte dekorationer du har lavet.

    Ja ikke lige det tydligste foto så bliver spændende at se med indhold.

    SvarSlet
  2. Flotte dekorationer
    - det andet er lidt svært at skelne, så jeg glæder mig til at se den med indhold :)
    Hilsen Mona

    SvarSlet
  3. Flotte dekorationer.

    jeg glæder mig til at se strikket på, og med mere lys.

    Kh. Lis

    SvarSlet