mandag den 10. december 2012

Jeg er bange for .........

at jeg har taget munden for fuld, med den der tunika "Karla" fra www.perlestrik.dk .
Tak for alle kommentarene, og ja jeg har bestemt mig for at ringe til designeren og forhøre mig om strikketeknik m.m. inden jeg investere i kit. Jeg er nu godt nok varm på den model, og har bestemt, i samråd med datteren, at den skal strikkes i original garnet, hvis jeg altså magter teknikken.
Der var lukket i dag, men i morgen skal der ringes!!!!

"Sidelæns" fra Geils til Vigga, skrider godt frem, men jeg vil da håbe, at vask og udstænding vil gøre, at den ikke "kravler" sammen som den gør lige nu, for så bliver den IKKE god. Så jeg håber!!

Jeg havde regnet med, at der skulle pakkes i aften, både de julegaver som posten har leveret, og også strikketasken til i morgen. Strikketasken skal nok blive pakket, og gaverne kan jeg vist nå en anden dag.

Godt at jeg er gift med en "handy-mand", for til Kreative Dage i Fredericia faldt jeg for troldegrene, som var sat fast i en træblok, sprayet sort, og pyntet. Foto blev taget, vist til min "handy-mand og i dag, stod det hjemmelavede sorte troldegrenstræ klar til at blive pyntet.  Det pynter nu så fint i vores entre, men der var ikke det bedste lys til at tage foto i, så i må nøjes med foto taget på køkkengulvet.
Gid han dog ville være lige så kvik, når det drejer sig om opvask og lign., men da er lidt for kvik til at finde ud til sine sysler i sit værksted.
Men glad for det nye træ det er jeg, så han slap for opvasken i dag! ha, ha

I morgen er dagen hvor der er dømt julehygge i strikkecafé, og hvor jeg skal ringe og høre mere om den der tunika, og måske købe den, jeg håber det!!!!
Hov, jeg glemte at fortælle at jeg har vundet give-away hos www.tulipan-hygge.blogspot.com , det er dejligt at være heldig. Så jeg glæder mig til at modtage gaven.


1 kommentar:

  1. Flot troldetræ !
    mon træblokken kan erstattes med noget i ler ?
    for så kan jeg bruge ideen ..
    smukt med lys.
    Så troldegrene i en butik - 60 kr. pr stik ! godt man har dem i haven !
    hilsen Mona

    SvarSlet