onsdag den 12. december 2012

Mens jeg venter ...........

på kit fra www.perlestrik.dk , strikkes Sidelæns fra Geilsk færdig. Og ja, rigtig gættet jeg har bestilt kit med tunika. Jeg overvandt mig selv, så må vi se om jeg magter det, men Dorte fra Perlestrik mente nu nok i vores tlf..samtale, at jeg kunne magte den teknik, så nu skal det prøves!!!!! Og jeg har modtaget mail, ordren er afsendt, så jeg venter på den kommende week-enden med sne, isslag mm., så skal jeg hygge mig indendørs med .........
Dagen i dag har været produktiv, hængepartier på job er ryddet tilbside - dejligt og hjemkommet til matriklen blev det monstrum a la en grill eller lignende, som fulgte med det sommerhus datteren købte, og som er blev slæbt hjem på vores matrikkel pyntet. 2 slags marmelade er også produceret i dag, vi skulle jo nødig komme til at mangle noget, ha, ha ....

I går havde vi juleafslutning i strikkecaféen Helle www.helleshjoerne.blogspot.com var desværre forsinket, har dog ført en god SMS-dialog med hende i dag. Aslaug www.strikkefåret.blogspot.com  gjorde os helt nostalgiske med de fine små stykker kiksekage, og der var også både klejner og brunekager og pebernødder, som vi nød med velbehag. Jeg glemte helt at FIDO, og et par mus havde gjort Aslaug følge i strikkecafé. FIDO skulle ikke luftes, ha ha ....

I morgen står den på kort arbejdsdag, for jeg skal lige besøge min fys. i Varde inden jul, derfor håber jeg på rimeligt vejr, men det må gerne give strikkevejr i den kommende week-end, for jeg venter spændt på at se og mærke på strikkekittet, som nu er afsendt og på vej til min matrikkel.



4 kommentarer:

  1. Så vi ikke også det monstrom sidste år med nisser i ?

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Det lyder som om I har det hyggeligt i den strikkecafe !
    Jeg satser også på, at du kan lære at strikke perlestrik. Helt sikkert.
    Så jeg er meget spændt på at se, hvad du får strikket :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  3. Lis: Nej det var et andet monstrom, billed af det monstrom som er husbonds følger senere.
    Mona: Butikken hedder Perlestrik, men teknikken er nærmere ala Christel Seyfart og Kaffe Fasett, tror jeg, alm. perlestrik mestre jeg, men nye udfordringer er det kit!!!

    SvarSlet
  4. Tak for sidst, ja der manglede ikke noget til den søde tand. Jeg er glad for i kunne li' mine små kiksekager - så jeg må hellere lave et indlæg :)
    Godt du fik bestilt kit til den fine tunika, den er bare så fin.

    SvarSlet