lørdag den 29. december 2012

LillesSommerfugl ........

ja, så plejer jeg at tænke på den sang, og på sol og sommer, men lige nu kommer jeg til at tænke på Karla, for sommerfuglene er ved at tage form. Marie er lige kontaktet på facetime, så pigen med egne øjne kunne se, at  mormor godt kan finde ud af at strikke sommerfugle.

Heldigvis har jeg en magnetplade, ellers ville det da vist have været en umulighed, at sidde i sofahjørnet og hygge med tæppe osv.

Nu da året er ved at rinde ud, går tankerne jo ofte bagud (sådan er det ihvertfald for mig), og i går var det 29. dec., den dato blev vores første barn født, (han var sund og rask, men døde af menigitis 3 1/2 md. gammel) og selv om det er mange år siden, ja så går tankerne altid tilbage på den dato.
Om lidt i gang med at bage en tærte, for selvom jeg syntes, at mit forrådskammer bugnede, og nemt kunne bespise et par stykker mere her til frokost, ja så mangler der altså en tærte, lidt ost og rugbrød er også indkøbt.

Må i  have en god næstsidste dag i 2012

3 kommentarer:

  1. Wauw... Hvor er den flot. Sikke et projekt. Det tør jeg endnu ikke kaste mig ud i, men måske om flere års strikkeerfaring.
    Mvh Rikke

    SvarSlet
  2. Kan godt forstå dine tanker vandrer bagud - det er sørme da nogle triste minder og vores børn er det mest dyrebare vi har.
    Julen har for mig været svær i mange år, da det var omkring denne tid min mor døde alt for tidligt. Mine tanker er hos dig og din familie

    SvarSlet
  3. hej Birgit
    Den er bare så smuk den Karla !
    hvor er det sørgeligt med jeres første barn. Meningitis er en meget grim sygdom - min søster fik den også da hun var 2 år, men overlevede heldigvis.
    hilsen Mona

    SvarSlet