fredag den 21. december 2012

Nu er det altså snart ......

jul igen, og tingene er ved at finde deres plads

Den nylavede bjælkehytte har fundet sin plads på et bord i børnehøjde i vores stue.
Planerne er nemlig ændret i løbet af dagen,  for hele den unge familie har været syge i denne uge (det ville de bare ikke bekymre os om), men nu er aftalen så blevet, at de kommer lørdag aften, det er vist bedst at ankomme inden vejret bliver for dårligt, vejrudsigten lover jo ikke det bedste vejr 23. dec.
Vi to her på matriklen gør klar til julen, med pynt og fyldte forrådskamre, en hungersnød kan bare komme an, jeg tror nemlig ikke jeg skal handle madvarer før en gang i midten af januar.
Jeg er så godt med, at jeg tænker på om der er noget, som jeg har glemt?
Jeg vil nyde min ferie og det ikke at være stresset, så om lidt, vil jeg falde ned i sofaen og hygge mig med TV, strikketøj, kaffe og lidt forsmag på julens lækkerier.

Ønsker Jer alle en hyggelig aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar