lørdag den 15. december 2012

Mislykket, men uhm .......

sådan ser MIN kiksekage ud!!!!
Opskrift fundet på nettet, består af chokolade, fløde, flourmelis sammen med billed af en kiksekage i sandkageform. MIN vil ikke stive og ej heller fryse!!!  Derfor har jeg lavet små toppe som spises med teske, og ja den består jo af JGS = Jenle goe´ sager, så de toppe smager himmelsk.
Sådan ser KARLA ud lige nu.
Der strikkes fra hals på bomuldstråd, den bomuldstråd skal fjernes og hals strikkes til sidst. Hvis man vil have kanterne i samme farve, skal der spares lidt på den farve som skal bruges til kanter, derfor tror jeg nok, at jeg vil strikke hals-/ærmekanter når bærestykket er strikket, så ved jeg hvor meget garn jeg har har at gøre godt med.
Den er spændende at strikke og sjovt med de farveskift, men jeg skal vist have et andet strikketøj i gang sideløbende, som er nemmere at gå til og fra.

2 kommentarer:

  1. Yndigt og syndigt
    god 3. søndag i advent til dig.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. smukke farveskift i Karla ..
    den kan ikke undgå at blive smuk.

    SvarSlet