fredag den 7. december 2012

Julestress ? ......

Der er ikke den store julestress her på matriklen (endnu da)!
Alle julegaver er købt! I år er de næsten alle købt på nettet, dejligt nemt, bestilt onsdag, og her lørdag morgen, kom den sidste mail på, at alle indkøbene er på vej her til matriklen. Hurtigt og nemt!
En enkelt gave er dog stadig kun igangværende

Husbond har "fabrikeret" disse møbler til en lille piges dukke, og jeg har strikket kjole og trøje til samme dukke, hue er igangværende, mon ikke den bliver færdig i aften?
vaniliekranse og finskbrød blev bagt i går, og i morgen er der plan om at fremstille Stegte sild i eddike, som hører til på frokostbordet hos os i julen.
Der meldes jo snestorm i morgen, så mon ikke også jeg får pyntet lidt op, det er nemlig en af de ting, som ikke er gjort endnu.
Håber da med alle de forberedelser som gøres rundt omkring i denne tid, at vi alle kommer forbi den 21. dec., det er der jo nogen som spår at vi ikke gør.
Jeg tager nu chancen, jeg deltager i en give-away som trækkes den 21. dec. hos www.dqpage.blogspot.com









4 kommentarer:

  1. Ja vi må se hvad der sker den 21. dec ..
    kommer vi ikke forbi den dag,
    kommer jeg til at spare porto ;o)
    fint dukkemøbelsæt - det skal nok vække lykke.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  2. Som du juler, godt du ikke stresser.
    Rigtig flotte ting manden har lavet.
    Håber da heldet er med dig den 21.

    Jeg sendte en kommentar, den kom vist ikke på bloggen???
    Nu har jeg så prøvet igen

    SvarSlet
  3. Skønne hjemmelavede julegaver :)
    Manden får da også lavet fine ting, sætterkassen var også rigtig fin.

    SvarSlet
  4. Smuk julegave til lillepigen.

    Uhm vanilliekranse, det er bare godt.

    Selvfølgelig kommer vi da forbi d. 21. dec. tsk tsk.

    God lørdag aften til dig.

    Kh. Lis

    SvarSlet