lørdag den 22. december 2012

Fortsættelse KARLA ........

Nogle gange skal jeg have det i hænderne før jeg helt forstår!
Bomuldstråden, som der blev slået masker op med, er nu pillet ud, og maskerne blev flyttet over på 40 cm rundpind. Der blev strikket 1 omgang ret og 2 omgange vrang, samtidig med at der blev foretaget indtagninger, og vupi jeg forstod, det er jo fordi ærmerne er med lidt PUF!!!!
Genial teknik, man kan jo ikke strikke oppefra og få PUF effekten, det siger sig selv, men lidt bøvlet har det nu været, men godt at jeg er så godt med til den forestående jul, nå, ja, så har jeg jo lang ferie endnu!
Undskyld "forringet" billed-kvalitet, kunstigt lys mv.
Nu vil jeg tænde levende lys udenfor, så vores julegæster kan føle sig velkomne,  de kommer om ikke så længe. Jeg kan vist også lige nå at pakke mandelgaven ind og få ordnet en smule strygetøj!

Ha´ nu en rigtig hyggelig aften

PS: Husbond kom lige forbi, og udtrykte sig positivt om KARLA, og jeg tænker også positivt på KARLA, tror den bliver SUPER - og dejligt feriestrik, for den er nu lidt langsommelig, at strikke.

3 kommentarer:

  1. Den bliver bare så fin :-)
    Glædelig jul .

    SvarSlet
  2. Det ser da rigtig rigtig flot ud

    God hygge med dine julegæster

    GLædelig jul til dig og dine

    SvarSlet
  3. Den bliver så fin. Glædelig jul til dig og dine.

    Kh. Lis

    SvarSlet