lørdag den 29. december 2012

Langsomt tempo .......

er der lige fortiden her hos mig, både i al almindelighed og på strikkepindene. (KARLA)
Det kan man da vist kalde ferie, når der bare foretages det man lyster.
Stille morgener med hver sin kaffekop og pc ved køkkenbordet og strikketøjet indenfor rækkevidde.
Planlægning af en smule indkøb til gæstebud i morgen, der skal handles en smule, men vist ikke mere end, at det kan bæres hjem, samtidig med at spadseretur foretages. Måske skal støvsugeren også lige på lidt arbejde, men derudover ingen planer - dejligt!
Endnu en uges ferie venter forude, så det er nok først sidst i næste uge, at tempoet behøver, at blive skruet op, så jeg er klar til job 7.jan.

Julegaven "very intelligente pocket"  primært til opbevaring at mit "strikkegrej" er blevet taget i brug.  Jeg forestiller mig, at den også vil være god, når vi rejser, måske ikke lige til "strikkegrej" men andre ting, som nemt kan flyttes fra flykuffert til håndtaske eller rygsæk og omvent. Det var det jeg tænkte da den kom på ønskesedlen, men skulle den have haft lynlås i stedet for snorretræk, så ville den have været super intelligente!!!!

Jeg så i går, at www.dqpage.blogspot.com har sat gang i en nytårs give-away, jeg deltager for fuld skrue, det behøver i ikke at gøre for så bliver mine chancer jo mindre, jeg ville bare lige fortælle det!




2 kommentarer:

  1. Det bliver da også hyggeligt med et lille gæstebud.
    Godt du fandt noget lettere at bryde hjernen med, når du trænger til en Karla fri pause.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Det lyder som en super dejlig ferie - lige i et tilpas tempo, så man kan nå at lade batterierne op - håber du/I får et hyggeligt gæstebud :-D
    Knus fra Karen

    SvarSlet