lørdag den 21. januar 2012

SAMARBEJDE .......



var der da mit optrævlingsarbejde, skulle udføres.

Det går unægteligt nemmere, at trævle op, især når jeg bruger mit krydsnøgleapparat (ja, det har jeg fundet ud af er uundværligt). Samarbejde var der absolut, for jeg udnyttede lige tidspunktet for kaffepause. Husbond holdt det strikkede, medens jeg rullede op på krydsnøgleapparatet. Så nu er garnet rullet såååå fint op, og klar til at blive strikket af igen!

Betalingen for hjælpen, var fastelavnsbolle, fremstillet på min nye Kenwood.

Så nu er jeg klar til at starte på ryg og forstykker på samme tid...... Ja, sådan kan det gå!

Håber i nyder week-enden.

3 kommentarer:

  1. Uhm jeg kunne også have holdt dit strikketøj for en fastelavnsbolle og en kop kaffe.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Så fik du det hele i brug - hvilken herlig ting.
    Og du har spritnyt garn rullet op klar til ny start ..
    :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  3. Jeg er sikker på at det har været nogle skønne boller du har lavet til din mand.

    SvarSlet