mandag den 16. januar 2012

FOBI ........

Dette halsrør, er færdig. Det er 2. gang jeg har fået noget færdigt, som er strikket efter engelsk opskrift (lette opskrifter, skal siges), men måske det snart åbner mulighed for opskrifter på Ravely. Jeg kan jo godt klare mig på engelsk, men de engelske opskrifter, ja dem er jeg altså gået langt uden om, men måske?

Skumfidus til Regitse, er afleveret (godt nok i våd tilstand), og jeg har lige talt med "min svedske" i tlf, og hun fortalte, at den nye Skumfidus ikke falder ned i øjnene, og at hun har haft den på i dag.

Hans og Jens havde fødselsdag i går, og hele familien var samlet til brunch. Hans fik sin trøje, og mormor ville jo gerne se, om den passede. Det gjorde den, men Hans ville gerne have den af igen, inden jeg havde fået taget et foto, der var jo gaver der var meeeeget mere spændende end en ny trøje. Men forældrene værdsatte den!

Så nu har jeg 2 projekter på pindene, nemlig trøjen/jakken til mig selv, og vesten til Marie.
Svigerdatteren, har ønsket sig et par lange pulsvarmere. Hun døjer lidt med sine led i armene, derfor bruger hun de korte til at varme håndledet, men hun spurgte i går om det var muligt for mig, at strikke et par, som gik over albueleddet, gerne med et hul til albuen, så hun kan bøje armen, uden, at de glider ned. Og straks gik mine tnaker i retning af GINGER. Hun har fødselsdag i marts, så måske bliver pulsvarmere i laaaang udgave, en gave til hende fra mig?

Go´ aften derude.

4 kommentarer:

  1. Så flotte ting du har laget. Det er viktig å få varme plagg på barnene. Jeg sier alltid at jeg blir en slik fornuftsbestemor som skaffer de ullplagg. Så fint at din svigerdatter ønsker seg strikketing. :

    SvarSlet
  2. ej, hvor er han söd! og tröjen passer ham supergodt, den kommer nok at blive flittigt brugt.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  3. Skal da også lige love for du får produceret noget :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  4. Ih hvor den trøje klær Hans, men jeg kan godt se at der nok var noget som var mere spændende end den trøje.

    Vi må da lige kigge lidt på de uglevanter engang.

    God ide med laaaaange pulsvarmere til svigerdatteren.

    SvarSlet