mandag den 2. januar 2012

Hverdagen har indfundet sig ......





med job og diverse andre gøremål, som hverdagen byder på. Det er faktisk rart synes jeg.

Sådan så mit værksted ud, jeg havde forladt det i sådan, da juledekorationerne var lavet. I dag blev der ryddet op, så jeg har plads, og bare kan gå i gang, hvis ånden kommer over mig, og jeg lige får lyst til at lave dekoration eller lign.



Blusen til Hans lakker mod slutningen, og flere andre projekter rumsterer i baggrunden (læs: i mit hoved), på fredag håber jeg, at få shoppet garn, det er ihvertfald planen.

De sidste 2 duge fra den netop overståede jul, har i dag været i vaskemaskinen, nu skal de så pakkes væk og være klar til at komme i brug igen om ca. 11 måneder.

I morgen venter der atter en dag på jobbet, hvor der er en del at se til omkring årsskiftet, i dag blev den forgangne uges post behandlet, eller sorteret i bunker, så jo, hverdagen har meldt sin ankomst her i år 2012.

Hverdagsagtigt er det oså, at jeg nu skal ind i stuen og have strikkepindene i hænderne, TV tændt, og kaffe i koppen og så tror jeg at min forkølelse vil have godt af, hvis jeg finder vej til dynerne umiddelbart efter nyhederne.

6 kommentarer:

  1. Sådan er min mandag også startet. Vaskemaskinen har vasket duge, og andet juleting som skal bruges igen om 11 md. Glæder mig allerede.

    Den bliver altså smuk den trøje som manden ikke skal have. Kan du ikke lave en til ham så jeg får fred i min hjerne.. ? han fortjener vel også lidt ?
    God aften til dig.

    kh. Lis

    SvarSlet
  2. Lis: Jeg skal til at strikke en hue til ham jeg deler seng, bord og avis med, så han snydes ikke for hjemmestrik

    SvarSlet
  3. Lis: Jeg skal til at strikke en hue til ham jeg deler seng, bord og avis med, så han snydes ikke for hjemmestrik

    SvarSlet
  4. Hvor er den sød den trøje :0)

    SvarSlet
  5. hej Birgit
    ja nu starter hverdagene ..
    måske med knap så megen tid til strikkepindene.
    Trøjen til Hans er blevet flot.
    jeg har lavet en årskavalkade med det jeg nåede - og skal til at kigge frem for at få et overblik over de planlagte projekter. Synes snart sommerhuset er godt og vel fyldt op med garn :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  6. Selv om vi jo har snakket sammen i dag, vil jeg da lige komme med min beundring om alt det du altid når.

    Den trøje til Hans bliver super flot !

    Ja det er sjovt som alt det gamle kommer frem igen ;-) det ender jo med at vi bliver helt moderne fnis.

    SvarSlet