tirsdag den 17. januar 2012

Klap lige hesten ......

måtte jeg sige til mig selv.
Jeg havde i aftes forelsket mig i de fine UGLEHANDSKER lige her http://beritsretogvrang.blogspot.com/, jeg fulgte linket, og det var en engelsk opskrift!! Og der er bare så mange fagudtryk, at jeg har måttet sande, at selvom jeg nu har strikket efter 2 engelske opskrifter med godt resultat, ja så er jeg altså ikke så erfaren ud i de engelske opskrifter endnu.
Ærgeligt, for fine/ "frække" det er de! Opskriften er også printet ud, og var Uglehandskerne var klar til at springe på mine pinde, men den overstiger vist det min formen ud i engelske strikkeudtryk.
Så nu fatter jeg støvsugeren i stedet for, og om ikke så længe er der rygtræning hos fys på programmet. Aftenen skal bruges på at heppe på håndboldlandsholdet - Skal I ikke også heppe?

2 kommentarer:

  1. hej Birgit
    jeg har sådan en 'oversætter' fra engelske opskrifter. Jeg sender gerne kopi, hvis jeg lige får din adresse igen :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  2. Op med humøret. Når du lige har fundet ud af første mønsterpind, gentages den bare efter nogle runder. Jeg håber, du finder ud af det ;-). Uglehandskerne er nemlig et hurtig og sjovt lille strikketøj.

    SvarSlet