torsdag den 1. december 2011

LILLA........

Jeg har skumfidus på pindene, jeg tror det lykkes, det ser da ihvertfald rigtig ud.
Men det lykkedes ikke, at få den rigtige farve frem på billedet - lilla er så svær at gengive rigtig, er der nogen som kan fortælle mig hvorfor det er svært?

Jeg prøver også om det kan lykkes at vinde endnu en gang, jeg deltager nemlig i en give-away hos http://dqpage.blogspot.com/
man har da lov at håbe i denne søde juletid!
I går kom der lidt julepynt op her på matriklen, for jeg skal passe et par børnebørn på mandag, og de vil nok synes det er hyggeligt med julepynten. En julebog kom også frem fra gemmerne, måske skal den læses for pigerne, det tror jeg.
Dagen i dag skal jeg på job, jeg bytter nemlig fredagen med mandagen på jobbet, så går det hele op i en højere enhed.
Go´ week-end

3 kommentarer:

  1. Skumfidus er en skøn lille ting.

    kh Jane

    SvarSlet
  2. Det er en rigtig hyggelig lille hue at strikke.

    Det bliver da hyggeligt at skulle læse julebog for børnene.

    Håber du er ved at få det bedre.

    Knus
    Helle

    SvarSlet
  3. God fornøjelse med børnebørnene på mandag. De bliver bestemt glade for julepynt og højtlæsning. Kan de blive andet med sådan en bedstemor, jeg tror det ikke.

    Hyggelig søndag til dig og week-ends kæresten.

    Kh. Lis

    SvarSlet