torsdag den 15. december 2011

Den ender nok som UFO ....



Møbius er færdig, men jeg er ikke tilfreds. Hvis den skal blive til noget, skal jeg ihvertfald, have lavet aflukningen om, for den er blevet alt for stram. Måske får jeg det gjort måske ikke, men jeg har da prøvet at strikke en møbius, og det var det det handlede om, og som svigerdatteren siger: "du søger vist udfordringer".

Lige nu er der småprojekter på pindene. Hans mangler et par varme sokker, når han sover middagssøvn i barnevognen, så jeg må da sørge for, at han ikke fryser om fødderne.



En Nessie og et halsrør (engelsk opskrift) er også på pindene. Og de filtede vanter er klar til at blive pakket ind, så de kan komme under træet den 24.

Dagen i dag, jeg er alene på matriklen, skal bruges bare lige som jeg lyster! Hele ugen har der været juleafslutninger, og nogle julebesøg, som er foregået udenfor matriklen, så vi har næsten kun været her for at overnatte, så dag i dag som er en fridag fra jobbet, skal bruges på at falde ned igen, og vil kun foretage mig det jeg lige har lyst til!

Apropos juleafslutning, så julehyggede vi også i strikkecafé i tirsdags, hvor en af pigerne medbragte noget meget lækkert konfekt, hjemmelavet af hendes mand, som er uddannet konditor, det var bare UHM!!!!!, så tek for det! Jeg havde glemt kameraet, jeg ville ellers gerne have haft et billed af konfekten.
Lige nu har jeg lyst til at sidde lidt her ved pc, senere skal der vist ryddes lidt op og gøres lidt rent, strikkes skal der også indimellem, og der skal da også strikkes lidt i aften, når der er håndbold i TV, hvis altså ikke det bliver så spændende, at jeg ikke kan koncentrere mig om maskerne. Jeg håber de danske jenter kan koncentrere sig om, at finde maskerne i aften!
I week-end, skal jeg have lavet mine hjemmelavede kryder-sild, og den hjemmelavede konfekt, på søndag skal træet hentes hos et par mennesker, som hvert år holder julehygge alle deres venner, som henter juletræet hos dem, det plejer, at være så hyggeligt.

Go´week-end til jer alle!

5 kommentarer:

  1. Uhhh - en mand, der er uddannet konditor ! det kan vist kun gå galt !
    kan du have en rigtig hyggelig dag :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  2. Med så mange juleafslutninger, er du vist kommet godt i julestemning :D

    Hvis det kun er kanten der er for stram synes jeg du skal åbne igen og få den lukket løst af, det er jo bagateller, så det ikke ender som gulvklud.
    Ja, at holde varmen i barnevogne er vigtigt, så godt du kan.

    God week-end til dig og dine.

    kh. Lis

    SvarSlet
  3. Mange tak for jeres kommentarer, det er så hyggeligt med kommentarer

    SvarSlet
  4. Mange tak for jeres kommentarer, det er så hyggeligt med kommentarer

    SvarSlet
  5. Hej Birgit

    Det lyder som om du skal have en rigtig dejlig weekend, og ja du har ret det var noget rigtig mums konfekt Ketty havde med i tirsdags.

    Det er da bare med at få den kant op og så lukke den løst af med en større pind.

    Er der nogle af dine som står og skal bruge nogle nye pc'er, for vi har 2 som skal sættes til salg !

    God weekend !

    SvarSlet