fredag den 23. december 2011

Dagen før dagen .........

I ønskes alle en glædelig jul, og tak for kommentarer og kreative input via bloggen!


Her er julefreden ved at sænke sig, grøden til risalamande simrer på komfuret, den sidste gave skal pakkes ind, og så er det snart jul.

Og så har jeg endnu en gang gjort den erfaring, at man skal tage sig tid til, at læse opskriften godt igennem, for ellers kommer man i problemer. Jeg strikkede jo lifligt løs på trøjen til Hans, men kunne ikke få mønsteret til at passe, så tælle, og tælle, men det gav ingen løsning, det gjorde det derimod, at læse opskriften, og der stod der højt og tydeligt, at der efter rib skulle skiftes pind (det havde jeg gjort), der stod også, at der skulle tages l4 masker ind (DET HAVDE JEG IKKE GJORT/LÆST!!!!!). Jeg tror blusen bliver HOT, hvis altså mormor husker, at læse og holde sig
til opskriften!

Her er så billedet af min 2. variation af NESSIE, denne gang i liflige farver.

ENDNU EN GANG GLÆDELIG JUL TIL JER ALLE, SOM LÆSER MED HER PÅ BLOGGEN.
JERES KOMMENTARER BLIVER MODTAGET MED GLÆDE, DET SAMME GØR SOM SAGT DE KREATIVE INPUT
.

4 kommentarer:

  1. Skøn nessie, og glædelig jul til dig og dine:-)

    SvarSlet
  2. Hvor er jeres kamin altså skøn når der er pyntet til jul og lys derinde.

    Glædelig jul til dig og dine.

    Tak for mange søde kommentarer på min blog, det må også gerne fortsætte i det nye år.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  3. hej Birgit
    hmmm .. det der med at læse opskriften ..
    jeg er lige nu igang med mit 3. opstartsforsøg på den kjole jeg skal igang med, og som jeg troede jeg startede den 19. dec. ..
    årsag : først tællefejl, så se-fejl i opskrift (havde startet ud på det forkerte diagram) og nu tællefejl igen.
    øv. Det er altid opstarten der er den værste, og med 576 masker på pinden, såe..
    Så du er ikke alene derude om ikke at se ordentlig efter i opskriften ;o)
    Rigtig god jul til dig og dine
    hilsen Mona

    SvarSlet