onsdag den 26. oktober 2011

NEJ JEG GJORDE EJ!!!!!!!!!!!!

se overskriften på forrige indlæg!
Hvem strikker strikkeprøve med 455 m, ja, jeg spørger bare? Altså hvor dum kan man være.

Da jeg vågnede i morges, (underbevidstheden må have arbejdet på højtryk, imedens jeg sov), for jeg var med det samme klar over at mit Møbius 1. forsøg var forkert. Ned at kigge lidt på den, og nu er den trævlet op, og jeg må konstatere, at der er spildt mange gode strikketimer på den.

Nu sidder jeg og spiser min klapsammen med leverpostej, jeg har brugt spisepausen til at surfe lidt efter Møbius igen.
Jeg overvejer om jeg skal gøre et nyt forsøg??
Jeg har jo Linnea som voksen, og jeg kan da også finde ud af de der bisser, så der er garn nok at lege med, og så måske bare slappe af med det, og slå Møbius ud af hovedet (man skulle jo nødigt få stress).
På den anden side, så får jeg måske stress af ikke at kunne finde ud af den der Møbius?
Man er vel en smule stædig, det påstås der ihverfald fra flere kilder tæt på!
Vi får se.
Hvis det lykkes så hører i helt sikkert mere, hvis ikke, ja så er det fordi jeg har slået Møbius helt ud af hovedet, og forsøger at glemme mit bekendtskab med en strikkeprøve af de dimensioner.

1 kommentar:

  1. Altså, jeg kan faktisk ikke tåle, at der er noget, jeg ikke kan hitte ud af....blodtrykket stiger, øjnene bliver blodskudte og jeg drømmer om det om natten ;o) Så jeg ville nok lave en ny strikke prøve (med lidt mindre masker) og så blive ved....ellers risikerer du at Møbius bliver en hel besættelse for dig ;o)Men godt at du har noget andet at fornøje dig med i mellemtiden ;o)
    Kh karen

    SvarSlet