søndag den 9. oktober 2011

Jeg forstår ikke ........,



at jeg har kunnet undvære denneMEMO-BOARD (plade med magnetiske linialer), den er jo simpelthen uundværlig, når man strikker mønsterpinde. Lige nu ligger mønsteret til LINNEA SOM VOKSEN på pladen hele tiden, når så der skal strikkes på smalt tørklæde (og det skal der 25 cm endnu), så lægges det mønster ovenpå. Der medfølger flere magnetisk linialer, så det det er perfekt.



Søndagen har her på matriklen stået på "hyg dig og lav lige hvad du lyster", åh hvor har det været dejligt! Da jeg stop op var kaffen lavet, husbond befandt sig foran TV (formel I), så det var jo bare, at droppe ned i en stol med strikketøjet og dagens første kop kaffe, og så se slutningen af det der motorløb (jeg forsøgte at virke interesseret)!

Senere stod den på "noget som spøger i mit hoved", garn og pinde blev fundet frem og giro 413

toner lød der fra radioen. Der skulle prøves om garnet ville filte, det ville det, så nu ved jeg hvad som skal laves indimellem, jeg skal nemlig bruge "projektet" til december.

Men mere om det senere.


Ih, hvor er det altså godt, at man har et lager af diverse ting og sager på matriklen, så skal man heldigvis ikke ud at handle på en søndag, hvor man får lyst til at være kreativ .


Næh nej, det er bare at gå i sine gemmer, og husbonds´s værksted efter værktøj. Som sagt så gjort og så kom der gang i maskemakører!!




Så nu er et længe næret ønske opfyldt, jeg er blevet ejer af 10 stk.self-made


maskemarkører.

Jeg har nogle i plastik, for de er jo også uundværlige (når man først har prøvet).


Behøver jeg at fortælle, at planerne for resten af denne søndag, skal være som dagen har været her hos os lige fra morgenstunden.

God søndag aften til jer derude.


4 kommentarer:

  1. Det har da været en rigtig hyggelig søndag:) også god aften til dig...

    SvarSlet
  2. Sikke flittig du har været idag. Strikkeprøve til juleting, maskemarkører og ....

    En rigtig hyggelig søndag ser det ud til at du har haft.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  3. Hold da op du har været kreativ ;O) Jeg er vil med dine maskemarkører og den der magnet ting, hvor har du købt den??

    SvarSlet
  4. Hej Kirsten. Sådan en MEMO-Board, kan købes i garn- eller broderiforretning. Kan evt. købes på www.eventyrgarn.dk

    SvarSlet