torsdag den 13. oktober 2011

Kærlighed ved første blik ........





var det ikke, men jeg tror kærligheden ganske langsomt vokser sig stor og stærk. Det er nok noget med, at lige NESSIE vil passe perfekt til en tunika som har ret åben hals, og det indbyder vejret jo ikke til lige nu. Så vil Nessie være god af have om halsen.



Jeg kunne ikke dy mig, så til eftermiddagskaffepausen, kom NESSIE på pindene (mange masker), de nye maskemakørere er kommet i brug, og oldgammelt garn fra lageret, som passer fint i farven til tunikaen, og i aften efter gymnastikken, blev det også til et par pinde, og lur mig, jeg skal nok hygge mig med dette strikketøj i morgen tidlig, for jeg skal ikke på job, og det meste af den ugentlige rengøring er overstået, og min "morgentur" kan jeg jo gå, når solen er kommet frem.

1 kommentar:

  1. Nåe så faldt ti-øren lige. Nessie er et halstørklæde, det glæder jeg mig til at se færdigt.
    God fredag til dig.

    Kh. Lis

    SvarSlet