tirsdag den 12. april 2011

Knap så godt ......




var det, da jeg ledte i min "knapkasse" efter knapper til "VIGGO". Der var 3 stk. som lige passede til den, men jeg skal altså bruge 4 stk.


Så jeg prøver lige i genbrugsbutikken i dag, ellers må jeg vente til fredag/lørdag, hvor jeg får besøg af veninden, som efter at være blevet alene, kommer og vi jo nok suser en tur til Kølkær Stof og Garn.

Ih, som jeg glæder mig til hun kommer, men det er nu alligevel lidt underligt, at hun kommer alene. Det er hendes første besøg her efter, at hendes mand og vores gode ven, døde for 4 mdr. siden.

Godt bliver det, både for hende og mig/os med det besøg. Vi skal hygge i store mængder! Jeg tror jeg smutter omkring slagteren efter 3 bøffer, så trækker husbond helt sikkert 1 flaske god vin op fredag aften.


Som det kan ses, så synger VIGGO på sidste vers. Enderne blev hæftet i aftes, der skal bare lige syes knapper i og strikkes halskant. Jeg synes selv godt om resultatet, men ikke Hans og min datter også gør det, jeg håber det.


Nå, men onsdagen er startet, jeg har gået min morgen-tur, i en frisk vind, vaskemaskinen har vasket imens. Nu venter bruseren på mig, og jobbet venter også. Måske får jeg tid i dag eller en af de nærmeste dage til at putte de her i jorden. Jeg kommer altid til at tænke på min bedstefar, når jeg skal lægge kartofler, for han var gartner, og jeg hjalp ham altid med at lægge kartofter. Det var så hyggeligt, vi fik en god snak medens vi arbejdede. Han var forøvrigt gartner, så når jeg hører "Den gamle gartner" sang, så mindes jeg også.


Go´ onsdag til jer



2 kommentarer:

  1. Jeg synes også godt om Viggo, så det tror jeg også din datter gør :).

    Uhm, vin og bøf det lyder som ren hygge. Så rigtig god fornøjelse på fredag.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Viggo er blevet rigtig fin, jeg tror at de bliver vilde med den. Håber i får en rigtig hygge tur dig og veninden.

    Knus
    Helle

    SvarSlet