mandag den 11. april 2011

Forandring fryder .........


prøv lige, at se hvor meget bedre krukken ser ud, efter opplantning.

Ja vejret har sandelig ændret sig siden i fredags, hvor jeg trodsede blæsten, og hængte nyvasket sengetøj til tørre ude. Det blæste voldsomt, og jeg gik og holdt øje med, om det blev på snorren, hvor det var tøjret med flere klemmer end normalt. Men nej, jeg måtte hente et dynebetræk i baghaven. Øv, Øv





Godt det blev meeeget bedre vejr i week-enden. Husbond er blevet færdig med den første omgang i haven i år, og har været afsted med trailer adskillige gang til genbrugspladsen. Jeg har ordnet terrasse, vinduer og andre småting. Der blev også tid til terrasse-hygge.


En travl uge venter forude. For min kollega skal opereres i morgen, og er derfor sygemeldt et stykke tid. Så på den front bliver der jo ekstra at tage sig af. Jeg som ellers havde bestemt, at ville holde fri dagene op til påske! Nå, nu må vi se om jeg når det?


På fredag har min barndomsveninde, som bor på Sjælland, talt om at komme og overnatte her. Jeg glæder mig allerede, håber hun bestemmer sig for at komme! Hvis hun gør skal vi rigtig hygge os, måske kan vi køre til Kølkær, og se på patchswork stof (hun syer nemlig patchwork) og de har jo også garn derude. Og tænk jeg mangler allerede garn, selvom jeg den 31. marts købte

1 1/2 kg garn. Men jeg står altså og mangler noget til "Mini til voksne", ja sådan er det jo med os strikkere. Garn kan man aldrig få for meget af!!!!

3 kommentarer:

  1. Ja, de krukker med nye planter i, gør underværker.

    Pas nu på du ikke tager dig for meget for, hvis du tror du kan klarer to mands arbejde, når din kollega er sygemeldt.

    Lyder hyggeligt, med veninde besøg. Min mand er i Kølkær nogle gange om året, hvorfor kan jeg dog lige med et ikke huske.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Hvor er den sød din krukke, Ih bare det var mig der skulle til Kølkær. Har du allerede brugt al det garn du købte på vores tur ??

    Knus
    Helle

    SvarSlet
  3. Lis: Du må tage til Kælkær sammen med din mand, super spændende butik

    Helle: Nej jeg har ikke brugt garnet vi købte på turen, men du ved projekterne står i kø, og så skal der jo det garn til som projektet kræver. Jeg skal nok få brugt det garn vi købte på vores
    shoppe-tur

    SvarSlet