torsdag den 7. april 2011

Hvor bli´r tiden af ????


lige nu starter week-enden for mig. Sidste torsdag var jeg ude at gramse på garn, nå ja, jeg nøjedes jo ikke kun med at gramse! Det var også sidste torsdag, at vi fløj til Norge. Hvor er den uge da blevet af???


Det er ikke så sært at man synes, at børnebørnene hurtig bliver store, og at man selv lige pludselig er blevet "ældre". Den forgangne uge er i hverfald smuttet at sted med samme kraft, som vinden har på i dag.





Denne her kedelige krukke, skal bearbejdes i week-enden, den skal fyldes med foråsblomster, som jeg så var kommet i handelen i REMA. Jeg var på cykel, så det kunne ikke hjælpe at jeg aktiverede indkøbs-genet, det må vente til i morgen, hvor jeg har bil. Der skal ikke påskeliljer i krukken, for de står så fine i haven, nej, der skal stedmoder, petunia spanske maguriter eller lignende deri.

Måske skal havemøblerne også have en omgang rengøring, det kunne jo være, at vejret blev til kaffe udendørs en af de nærmeste dage.


I går klappede jeg mig selv på skulderen, for husbond havde foræret mig en ny printer, og den har jeg gået rundt om i et par uger, fordi altså: den skulle tilsluttes begge PC og det trådløse netværk. Tag dig nu sammen fru Knudsen, få den nu installeret, sagde jeg til mig selv, og vupti den er installeret, og den virker perfekt. Det er en sejr for een som mig, der helst bare vil være bruger, og ikke alt det der med teknik! Men indrømmet, selvtilliden blev styrket!

Så er der bare stadig det med billedbehandling, på den nye bærbar, da søger jeg stadig til den gamle stationære, for den ved jeg hvordan virker, og billederne skal jo hurtig overpå den eksterne harddisk, så den kan tilsluttes TV, og man kan hygge sig med at se billeder.


STRIKKEFRONTEN: Jeg er altså stadig ramt af "STARTITIS". Der er så mange ting, som jeg har lyst til at gå i gang med. Ja, alle projekterne står ligefrem i kø i mit hoved, men jeg må prøve, at styre mig, for jeg har det bedst med at få tingene gjort færdige efterhånden.

Lige for tiden, har jeg 2 gange VIGGO på pindene, 1 "noget der ikke ligner CAMOMILLE" er også på pindene og 1 par strømper startet på 2 rundpinde, så det er vist nok lige nu, men jeg skal altså lægge bånd på mig selv for ikke at starte flere ting op.


Nu vil jeg ønske for jer alle, at i må få en rigtig god week-end!


Min er lige startet, og jeg er bare så parat til at nyde den i fulde drag, og spørg lige om der er nogle særlige planer for week-enden? Du får svaret her, det er der ikke udover, at jeg skal hygge, og kun lige ordne/lave det jeg har lyst til, jeg trænger i den grad til week-end.



1 kommentar:

  1. Sikke flittig du har været, samt planlægger at være :D Dejligt, at hører om og får selv lyst til at gå igang med mine krukker og terrassen ud fra det jeg læser, så det smittede da af på mig, al din energi.
    Tak for det og velkommen tilbage fra Norge.

    Kh. Lis

    SvarSlet