mandag den 25. april 2011

Så blev der tid til......






















et indlæg herfra. Og om ikke så længe, bevæger jeg mig ud på terrassen i det dejligste solskin, medbringende pc og strikketøjet. Jeg er nået dertil, hvor krop og ærmer på "Den lille pige med svovlstikkerne" er samlet på rundpind .


Med det gode vejr haster det nu ikke, med at få den færdig, men lysten til et par pinde er der. Der skal også tjekkes blogs, fra jer derude, så man kan følge lidt med i hvad i har bedrevet i den påske, som nu lakker mod enden. Men først skal der lige overstået et træls projekt, nemlig opvasken, som vi ikke fik overstået i aftes. De sidste gæster forlod matriklen ca. kl. 23, så der blev kun lige ryddet lidt op.


I går var nemlig dagen hvor der blev udvekslet påskeæg, se bare hvad vi fik foræret af børnebørnene. Og en fin buket fik jeg foræret af svoger og svigerinde, som også var inviteret på lammekølle i går. Jo, jo man blev da begavet.





Vi havde en rigtig hyggelig dag, og jeg fik betalt min gæld til børnebørnene, de havde som bekendt gættet hvem som havde sendt gækkebrev. Påskeæggene fald i god jord hos de små.



Vigga er en rigtig lille krudtugle, som helst vil være ude hele tiden, så det passede hende fint, at vi lørdag aften grillede på terrassen, og at hun kunne få lov til at udforske stenen hvor der kommer vand op af! Uha, hvor hendes påskegule strømpebukser ændrede udseende fra rene til så snavsede at farmor lige måtte skynde sig at få dem vasket.
Hver gang døren ud går op, kravler hun ud efter sine sko, og begiver sig ud i det fri med skoene i hånden. Jo, jo hende er der bestemt "krummer" i. Kravle op på alting gør hun også, hun har simpelthen ikke skræk i livet!






Det var så bulletin fra min påske, jeg glæder mig til at læse om hvad i har bedrevet.















1 kommentar:

  1. Lyder som en dejlig påske med familie og god mad (og masser af påskeæg). Perfekt!
    Kh Karen

    SvarSlet