mandag den 18. april 2011

KENDER I DET ......

at man kommer afsted på shoppe-tur, og kommer hjem med næsten intet? Det skete for mig i går, jeg gik rundt i Horsens, og kunne ikke lige finde det mindste af hverken bukser, bluser eller sko. -Vejret var super fint, -Butikkerne havde meget som de ville sælge, -Min pung var klar i tasken -Jeg havde masser af tid -Min hjerne var bare IKKE parat til at få noget købt, enten passede facon ikke, eller det var alt for dyrt. Kort sagt var jeg IKKE parat. Måske, det var fordi jeg havde, været til tapning hos laboranterne før shoppeturen, de har måske også tappet noget af mit indkøbsgen. ha,ha....... Nå, vi får se. Det var ikke sket i mine unge dage, så det har måske noget med alder at gøre, at indkøbsgenet bliver svagere. Om lidt venter min morgentur, i flot, flot solskin, så vil jeg hjem under bruseren, og derefter kigge i skabet og finde sommertøjet frem. Jeg må have styr på hvad, der kan bruges, hvad jeg kan passe, 5 kg´s vægtøgning (p.gr.a. medicin) går jo ikke sporløst hen. Øv, Øv ...... Måske jeg kan få brugt indkøbsgenet her i vores lille by, vi har da et par butikker, så det prøver jeg her i formiddag. En ligge smule kom der dog med hjem, jeg fik da ikke ondt nogen steder, af at slæbe den smule her. Jeg skal være færdig med mine gøremål omkring middagstid, for da ved jeg at solen er nået om på vores terrasse, og jeg ved, at den venter på mig og mit strikketøj et par timer. Det gjorde strikkecaféen også, hvis altså ikke et pædagogjob ventede på mig midt på eftermiddagen i nogle timer. Det er øv, øv, at jeg ikke kommer til Tørring, men arbejdstimerne skal jeg jo også bruge af hensyn til efterlønnen, så det må være o.k. med lidt arbejde. Nu sættes rugbrød til hævning, jeg går tur i det gode vejr, og der fortsættes med de andre tirsdags-projekter (planerne er mange) Go´ tirsdag

3 kommentarer:

  1. Det er nok tapningen, der har taget indkøbsgenet med sig.
    Så aktiv som du er, må de 5 kg. da snart forsvinde, om ikke andet så når sommeren kommer, for vi spiser jo ikke så tung mad om sommeren. :D
    Det ser spændende ud, med garn og knappaer i samme nuancer.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Tror også på det må tapningen der bærer skylden....men de har da heldigvis ikke taget hele genet - dejligt garn med tilhørende knapper.

    kh Jane

    SvarSlet
  3. Ja det er nok tapningen som har gjort sit :-)) Vi savnede dig også, men du havde en lovlig grund til fravær ;-)

    SvarSlet