mandag den 25. april 2011

Go´ morgen ........

det er hvad fuglene kvidre, jeg har selv hørt det, for jeg har gået tur i det dejligste morgenvejr! Det giver en god start på dagen. Og når det jo så (måske desværre) er en hverdag, nej ikke desværre eller måske, jeg kan jo godt lide hverdagene, men har nu også nydt at have fri i mange dage.
Men jeg kan allerede mærke hverdagen, har allerede fået en SMS fra kollega, om noget med morgenbrød!
Dette magnoliatræ har brugt de dejlige påskedage til at være så klar til at stå i fuldt flor. Jeg synes at den er køn. Jeg mødte den på min lille tur rundt i haven, jeg måtte lige et smut rundt i haven, inden jeg gik ind til den ventende kaffe, nu venter brusebad og job. Senere venter der et par små projekter i haven tror jeg.

God hverdag også til jer, og husk her i forsommeren kommer der jo ekstra mange fridage!










M

1 kommentar:

  1. Åh ja, der kommer heldigvis mange ekstra fridage i forsommeren.
    Jeg elsker Magnolia'er, de er så skønne når de er i knop. Farven er så god, så mild, melder ud, at nu er sommeren på vej, med varme og sol til os.

    Ha en god tirsdag.

    Kh. Lis

    SvarSlet