mandag den 16. december 2013

Man tager et standpunkt til man tager et nyt.........

er "vise" ord som blev udtalt engang af Jens Otto Krag. De ord efterlever jeg, derfor blev farvevalget til "Perler på snor" fra AD´s bog "Strik med stumper" ændret og valget blev
Den cardigan skal være juleferie strik her hos mig.
Den her skal der også strikkes på i juleferien, men mine hænder, trænger til tyndere pinde, derfor skal der kun strikkes på Tempelblomst indimellem.
Måske kan jeg også nå at få strikket et par strømper færdige (en lille ekstra julegave, siger ikke til hvem, ssshhhh).
Hvis de danske håndbold piger, begynder at spille bedre end i aftes, så vi får flere af deres kampe på tv, ja så når jeg jeg nok at få strømperne færdige til jul.

Der er jo mange ting som skal nås inden jul, men jeg er godt med, og har jeg fået fortalt, at jeg holder laaaang juleferie. Den 19. dec. er sidste arbejdsdag i 2013 for mig, og jeg skærer også lidt af 2014, for jeg skal først begynde på job 6. jan. Det er bare så dejligt, og jeg har bestemt, at i år vil jeg ikke stresse (mon jeg kan overholde det?
Der var jo lige den der med, at man tager et standpunkt osv..........
I går blev der syltet valnødder, de hører sig til, til osten i julen, i dag skal jeg skrive julekort, og alle gaver er købt og næsten alle er pakket ind, så jo, jo ........

3 kommentarer:

  1. Fine projekter du har gang i ..
    Og dejlig lang ferie forude. Er lidt misundelig over at du først skal starte den 6. - her starter vi den 2., og det synes ubønhørligt hårdt ikke lige at kunne nå at akklimatisere sig efter julen ;o) - nå - men nu skal vi lige nyde ferien først.. ;o)

    SvarSlet
  2. Hvor må det være dejligt med lang juleferie, bare det var mig. Jeg holder fri fra kl 06 den 24. til 2. juledag kl 18 :-)
    Det er nogle skønne ting, du har på pindene

    SvarSlet
  3. Dejlige strikke procekter til en super lang juleferie. Det må være dejligt men så lang tid til at hygge sig i men en masse af det vi holder af i julen

    SvarSlet