torsdag den 19. december 2013

17 dages juleferie............

er startet! Dog skal jeg vist lige forbi jobbet ca 1 times tid i morgen, men det er til at overse, og en julekurv skal jeg alligevel have hentet hjem derfra. Var spadserende på job i dag, så den var ikke lige til af få slæbt hjem.
I dag har vi holdt jule-hygge, med en lækker julefrokost, med alt for meget mad, så resterne fordelte vi mellem os, og de rester må husbond så leve af i dag, jeg skal ihvertfald ikke have mere mad i dag!

Pakkespil havde vi også, og det var så hyggeligt, mine gevinster var 1 glas brombærsyltetøj, og et skrabelod (dog uden gevinst).
Julegave fra en af vore samarbejdspartnere var så fin, det var et kage-bestik, så nu kan vi da få skåret lagkage og lignende i passende stykker.
Nu gik håndboldpigerne jo videre og får hele 2 kampe mere, og måske medaljer, så mon ikke jeg når at få strikket strømperne (julegave) færdige? Jeg vil da bestemt bestræbe mig på at nå i mål med dem inden den
24. dec.
Lidt, udover strømperne, skal endnu nås inden jul, klejner skal koges og konfekt skal laves, fuglekugler har jeg også planer om,men det bliver vist ikke noget problem at nå det, så ingen julestress her!

1 kommentar: