lørdag den 7. december 2013

Flyttedag .......

Klar til at dykke ned i kassen med julepynt er jeg. Så nu skal julekassen flyttes ud midt på gulvet.
Synes lige at der var lidt støv m.m. , som skulle flyttes før der kom julepynt op, det være hermed gjort, men jeg har et stort hus, så det tager altså det bedste af en lørdag.

Jeg kom jo forbi dek. på sofabordet, den trængte til at blive flyttet væk, og en ny blev lavet
og flyttet ind på sofabordet.

Lyskæden, som jeg måtte redde i sikkerhed for Bodil´s hærgen, er blevet flyttet fra fra skuret og tilbage på busken i indkørslen.

Strikketøjet er der ikke blevet flyttet rundt på, men det bliver flyttet op i hænderne på mig i aften, og jeg skal vist have fundet noget strikketøj til af have i hænderne den næste tid, hvor jeg skal følge de danske håndboldpiger.

Go aften og week-end til dig

1 kommentar: