mandag den 23. december 2013

GOD JUL

Herfra ønskes alle en god og dejlig jul.

Her ved bordet i vort lune køkken, er der lunt og godt, storm og regn rusker udenfor, der er kaffe i kopperne, og gang i IT og TV, grynene som skal blive til risalamende småsnurrer på komfuret.

Vi er klar, men mon ikke vi alligevel får lidt at se til i løbet af formiddagen, så der er dømt nydning lige nu. Derfor skal nydningen bruges til et blogindlæg og nok også et par omgange på strikketøjet.

Der skal også åbnes den sidste låge i min helt egen julekalender, har frydet mig over alle de små tegninger Regitse har gemt bag lågerne.
I dag var der selvfølgelig et juletræ.
Strømperne som jeg skulle nå at få færdig, er også pakket ind.
Jeg har givet mine børnebørn adventsgaver, og dejligt når de bliver så glade for gaven, som Hans gjorde, da pakken fra julemanden (mormor)indeholdt en madkasse, og hyggeligt at der stadig tros på julemanden.

Endnu engang god jul!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar