lørdag den 1. september 2012

Boblerne .........


i "Min mosters hus" opskrift af AD er strikket, håber Marie og hendes mor vil synes om mønsteret, farverne er ihvertfald kvikke og passer godt til en pige som snart fylder 5 år synes jeg.
Vi fejre fødselsdage i klumper i vores familie, i går var det min fødselsdag.
Den blev fejret sidste søndag, men da sønnen skulle til møde i vores nabo by i går, havde vi aftalt, at hans piger skulle besøge os på min fødselsdag, medens han var til møde.
Pigerne ankom med flag i hånden, og hjalp farfar med, at sætte flag ude i vores opkørsel, så jo jeg blev fejret også i går.
Tak vil jeg sige for mange SMS og telefonopkald, det er altid så hyggeligt!
Jeg er blevet begavet med et dejligt gavekort, måske skal det anvendes til nye rundpinde, for værktøjet er jo en vigtig bestanddel af strikkeriet, så jeg går og overvejer det?
Godt, at det er week-end for jeg har ikke den store energi i dag, og så er det jo rart, at man bare kan sætte sig med sit strikketøj, og sammen med husbond kan nyde eftermiddagskaffen i stuen.
 


2 kommentarer:

  1. <stort tillykke med dagen

    Flot du sådan bliver fejret i flere dage ;o)

    Det ser også flot ud din trøje

    SvarSlet
  2. Hej Birgit
    Hjertelig tillykke med fødselsdagen :o)
    Dejligt med et gavekort - og rigtig sød trøje du fik lavet til barnebarnet.
    Min fødselsdag er først i slutningen af september - jeg var bare forud for min tid, og var i tankerne allerede i september (da jeg skrev 'sidst på måneden').
    hav en rigtig god dag.
    hilsen Mona

    SvarSlet