onsdag den 29. august 2012

Flitttig Lise og sensommer ......

Denne krukke med et væld af flittig Liser møder mig på den nederste terrasse,  jeg synes de er så fine at jeg stoppede op og nød synet. Jeg har nemlig været lidt i haven, i det mest pragtfulde sensommervejr, her i aften. Jeg trængte simpelthen til lidt luft, og til at få hovedet tømt, efter en drøj dag på jobbet, så hvad var mere nærliggende end at bevæge sig ud i haven, der er altid lidt, som trænger til en kærlig hånd.

Møbius var ellers planen, af noget at det garn, som jeg købte i går, da vi besøgte vores garnpusher, men det blev det ikke til, måske en anden gang, men jeg har det lidt svært ved opslagningen?
Vi gik som det ses, helt amok, man skal vel sørge for at have garn på lager, ik?

Pulsvarmerne, som skal bruges som fødselsdagsgave, er klar til at de skal syes sammen på tirsdag, på den fine måde, hvis jeg får det lært, jeg er jo sommetider lidt "tungnem" tænker lige nu på krebsemasker.
Trøjen med struktur "hviler" lidt for tiden, for i aftes påbegyndte jeg "Min mosters hus" fra AD bog af samme navn. Den er tiltænkt Marie, måske kan den nå at blive færdig til hendes fødselsdag, vi får se?
Jeg vil nu lige strikke lidt, og jeg kan mærke, at det vist ikke bliver sent inden jeg finder min seng i aften, for det har været en dag på jobbet, som "trak tænder ud"
Go´ aften
 
 


1 kommentar:

  1. Nu ved jeg ikke hvor du bor henne i verden? Men Ramløse Husflid,her underviser jeg i løbet af vinter sæsonen i møbius. Jeg gør det også på webstrikkernes strikkefestival sidst i september

    SvarSlet