fredag den 24. august 2012

Posthuset ...........

har haft besøg af Mona www.dqpage.blogspot.com , for se hvad posten havde med til mig idag.
Jeg var nemlig super heldig, jeg deltog med 2 lodder i Mona´s give-away, og jeg vandt på begge lodder!!! Og da det jo ikke er forbigået Mona´s opmærksomhed, at jeg har 5 børnebørn, var der et lille puslespil med, så herfra skal lyde en tak!
Jeg har snart fødselsdag, så jeg går og overvejer, om ikke også jeg skal lave en give-away i den anledning, jeg tror det, bare sådan en lille hurtig een.
Så følg med her.
Husbond lagde straks beslag på strømpegarnet "det passer lige til strømper til mig", så bliver jeg da ikke strømpe-strik arbejdsløs, nu er ordren hele 7 par ialt til børnebørn, datter og husbond. Jeg kunne vist også godt selv trænge til strømper!
Der er fundet garn frem beregnet til fødselsdagsgave, (pulsvarmere), den ene skal være strikket færdig til næste gang vi skal i café, for jeg håber, at pigerne vil undervise lidt i sammensyning fra retsiden, det er nemlig ikke min stærke side, og jeg synes det er så dejligt, når vi har et seriøst emne på banen i caféen. Vil i hjælpe mig piger?
Trøjen jeg strikker på, er om ikke på stand by, så dog alligevel, for der har været lidt tilbagestrikning, og det har været noget bøvl, p.gr.a. hulmønsteret og snoningerne, men nu er jeg klar til at strikke fremad igen.
På matriklen har vi fået ny udsigt fra køkkenvinduet, den 12 år gamle Nissan er blevet udskiftet med en helt ny Skoda Octavia kombi, og jeg skal hilse at sige, at det ikke bare er farven til forskel. Nå, når man har en bil så længe er man jo sprunget en hel bil-generation over, så den ny har mange finesser, elektronik m.m. som vi lige skal vænne os til (læs: lære), godt der fulgte en instruktionsbog med.
Så min gamle onkel får lige et ekstra besøg, han bor over 100 km herfra, og det giver jo så mulighed for at prøve det nye køretøj af. Forøvrigt har min onkel en 14 år gammel Skoda, og han vil gerne have en køretur i vores nye Skoda.
Rigtig god slutning på denne uge til jer alle som læser med, og hold øje jeg tror der snart kommer en give-away her på bloggen.

3 kommentarer:

  1. hej Birgit
    dejligt du kunne bruge tingene :o)
    og super lækker bil !
    tillykke med den :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  2. Tillykke med det hele!

    Vi skal nok vise dig det med at sy sammen på forsiden af strikketøjet.

    Nu er vores internet kommet til at køre igen, og jeg har fået strikket Oles forstykke færdig og er igang med det første ærme.

    Knus
    Helle

    SvarSlet
  3. jeg vil også sige tillykke med det hele og sikke en udsigt :o)

    god strikke strømpe lyst

    SvarSlet