fredag den 3. august 2012

Ingen medalje .........

til mig for det har været endnu en gang optrævling af "Top med ugler".
Den bedste løsning når man ikke er tilfreds med resultatet er optrævling, og når resultatet ikke er godt får man jo ingen medalje!
Nu håber jeg så igen, igen, og denne gang kan det vist ikke fejle (håber jeg)!! Det samme garn, blot tyndere pinde, og omvendt ret istedet for alm. ret.
Den skal simpelthen blive god, for svigerdatter synes så godt op denne model.
Den nye udgave af modellen er strikket i dag på terrassen i dejlig solskin, og vi drømte om at aftensmaden også kunne indtages der, sådan rigtigt sommerligt, men, men nu kommer skyerne væltende og blæsten følger med skyerne, så øv, øv!

2 kommentarer:

  1. Det ser rigtig godt ud og jeg krydser finger for at det lykkes for dig denne gang

    SvarSlet
  2. Nu ser det da vist rigtigt ud ?
    Det er altså et rigtig flot mønster - jeg forstår sagtens hvorfor svigerdatteren er så vild med det :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet