mandag den 6. august 2012

Det ender vist med at, ......

jeg tager strømpegarn med i strikkecafé i morgen, for jeg har ikke noget på pindene (vist ikke engang en ufo kan hives frem, ihvertfald ikke en jeg gider strikke på). Men strømper er der jo altid aftagere til.
Nå, det vare nok ikke længe inden der igen er gang i flere stk. strikketøj her på matriklen.
Top med Ugler (foto før vask) er færdig, og da monteringsfeen var på matriklen, blev cardiganen med de glade farver også monteret. Begge dele er til yngste barnebarn.

Cardiganen passer Vigga, håber også at toppen passer hende, det får jeg se i nær fremtid.

Tænk hvad man kan få for pengene: Den super billige buket, jeg investerede i lørdag, bliver kønnere og kønnere som dagene går. Godt at investere i sig selv, når de udvikler sig så flot!


Jeg glæder mig til i morgen, at få at se hvad de andre strikkepiger har gang i, sikkert nogt spændende, men for mit vedkommende bliver det altså strømper.

3 kommentarer:

  1. hej Birgit. Hvor er den ugle-top altså bare fed ! og de glade striber ligeså. Dem kan du godt være tilfreds med.
    Bliver det ikke helt skønt 'bare' at banke et par strømper af ? ;o)
    god fornøjelse i strikkecaféen.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  2. Så nydelige plagg.
    Fine friske farger som er fint på barn. ;-)

    SvarSlet
  3. Den lille ugletop er yndig:-)

    SvarSlet