søndag den 30. september 2012

Klar til den kommende årstid ......

Men jeg håber da det varer længe inden det bliver nødvendigt, at blive sådan pakket ind!
Alle "løse ender" blev heftet her til morgen, nu mangler der bare at hals-/hovedrøret bliver skyllet op.
Godt at være på forkant, man ved jo aldrig hvornår det bliver nødvendigt at blive sådan pakket ind.
"Indholdet" i halsrøret ser sur ud, det er jeg ikke, udtrykket skyldes vist, at jeg diskutere med mig selv om, jeg skal holde focus på mit TV-strik, eller om jeg skal følge inspirationen til et tørklæde/sjal.
Jeg tror der kommer nyt på pindene, så kan jeg strikke TV-strik, når jeg ser bl.a. forbrydelsen.

5 kommentarer:

  1. Synes denne ble kjempefin. ;-)

    SvarSlet
  2. den ser dejlige varm ud og jeg giver dig ret jeg håber virkligt også at det vare meget længe inden den skal bruges

    SvarSlet
  3. den ser rigtig god ud så det var da bøvlet værd syntes jeg
    Rigtig godt

    Jeg hader også at sku stå model haha man ser ikke altid lige så smilende ud :o)

    ha en dejlig aften

    SvarSlet
  4. Det er et flot halsrør - og det er godt at kunne veksle med noget tv-strik.
    ak disse beslutningsprocesser :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  5. Den er sandelig blevet flot. Dejligt at du blev færdig med den inden det bliver rigtigt koldt. Jeg håber du har fået besluttet hvad du skal gøre. Når jeg skal beslutte noget rydder jeg op i mit garn og så bliver der styr på det meget lettere end hvis jeg bare går og tænker- så nu rydder jeg op igen.

    SvarSlet