fredag den 28. september 2012

Nu kører det vist igen .......

Jeg ved ikke for hvilken gang, at jeg har startet på dette halsrør, men nu tror jeg, at det kører. Investeret i ny rundpind, fundet model på nettet, DROPS model VE-002, strikkes i noget af mit Karup garn og Sari soft silk fra Karen Noe, håber og tror den bliver super.

I går blev jeg noget forskrækket, vågnede og var mega svimmel, uha, uha. Læste indlægsseddel i penicilinæsken, der stod "kan give svimmelhed". Jeg tog ingen pille om morgenen, kontaktede lægen, han mente dog ikke det var pencilinen, men sagde dog at jeg hellere måtte holde med medicinen. Og kontakte ham hvis ikke svimmelheden blev bedre. Det blev den! Så uanset hvad lægen mente, så tror jeg, at det var medicinen som var synderen. Har fået det meget bedre, svimmelheden var ovre ved middagstid i går. Nu er jeg kun lidt træt, men det er nok bihulebetændelsen som har tæret på kræfterne.

Har i dag været chauffør for veninden som skulle have øjnene dryppet hos øjenlægen. I ventetiden shoppede jeg lidt nyt til den forestående efterårs-vintersæson.
Farverne på de nyindkøbte passer ikke til virkeligheden, men pyt, jeg er vist ovenpå igen, for nu kører shoppe-genet jo også.
Om lidt vil jeg vælge sofaen, nok ikke strikke så meget, men derimod måske tage en lille "morfar", for jeg føler, at jeg trænger.
Week-enden skal indeholde afslapning, og strik er jo afslappende, så .........
Mange strikkemodeller spøger også, så på den front kører det vist også helt normalt.
Hvad der ikke er normalt er, at når jeg kigger ud, så er der blå himmel!! Håber i vil nyde det lige så meget som jeg.

2 kommentarer:

  1. ELSKER RØD! ser rigtig godt ud vil da lige kigge dit mønster

    Ikke godt med alle de bivirkninger ØV god bedring

    smart tøj godt at bruge ventetiden fornuftigt ss

    God weekend

    SvarSlet
  2. Godt du fik lokaliseret svimmelheden
    - for det er ingen spøg.
    god weekend til dig.
    hilsen Mona

    SvarSlet