søndag den 2. september 2012

Grydelapper ........

til datterens sommerhus, ender det måske med???
Jeg ved det ikke, men jeg fik pludselig lyst til at prøve, om jeg kunne "huske", at hækle. Så for sjov skyld slog jeg luftmasker op, og jo, jeg kan stadig huske at anvende hæklenålen.
Hvis der bliver hæklet lidt mere, så jeg har en kvadrat, og hækler jeg  kulørt kant  omkring, ja så har jeg vist halvdelen af et par forholdsvis tykke grydelapper, og det kan man jo altid bruge.
Her har søndagen budt på, at lave næsten ingenting, ihverfald ikke andet end det, som jeg har haft lyst til, håber også, at i har haft en god søndag.

2 kommentarer:

  1. Jo tak har også haft en dejlig stille søndag

    Godt du ikke har glemt din hækle kunnen

    SvarSlet
  2. altid godt med hæklede grydelapper ..
    kh Mona

    SvarSlet