onsdag den 26. september 2012

Hvem ku´ nænne .........

at aflevere hele 420 gr. ubrugt garn i genbrugeren, jeg kunne ihvertfald ikke nænne, at lade det ligge i butikken, det ligger bestemt godt på mit garn lager. Hele portionen kostede den nette sum af kr. 4o,-, det har en bandarole uden noget som helst tekst, så der må laves strikke-/vaskeprøve!
Det garn måtte jeg eje!
 
Her på matriklen  kæmpes der med halsrør, det vil ikke lige som jeg vil, så der er trævlet op et par gange, der startes nok et nyt forsøg op i aften. Jeg mangler et halsrør!!!!!
Ellers strikkes der på mit TV-strik, dog er et par strømper til Marie blevet færdige.

3 kommentarer:

  1. whauuu nej det kunne jeg heller ikke komme i tanke om da MEN heldig for dig en anden kunne

    pøj pøj med halsrør

    PS har svaret på det med opskrift til sjal

    SvarSlet
  2. 40 kr ! - så heldig at være !
    men nok klogt nok med en vaskeprøve .. jeg købte engang noget rigtig flot, men billigt, garn hos Superbest. Strikkede en flot trøje - vaskede den - og så var den ellers en filtet masse der var totalt ubrugelig. Det garn var intet bevendt.
    Siden har jeg været mere opmærksom på vaskeprøver :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  3. hej Birgit
    tak for lykønskningerne.
    Du ramte dagen helt præcist :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet