søndag den 23. september 2012

Søndag i slowmotion ...........

for fredag bød på lægebesøg, bihulebetændelse, igen, igen og 10 dages pencilinkur sagde doktoren.
Veninden fra Sjælland ankom som aftalt i fredags ved middagstid, overnatning her. Hun tog afsted lørdag og vi pakkede sammen, for vi skulle jo på week-end tur med mit job.
Så meget i en weekend, samtidig med opstart af pencilin var ikke lige den coktail jeg var mest vild med, men medicinen har dog begyndt at gøre sin virkning, så forhåbentlig er jeg snart fit for figth igen.
Hjemkommet fra weekend turen blev der dømt afslapning, som for mig dog blev til, at jeg lige synes, at det lækre garn fra Karen Noe SARI soft silk
skulle vindes op, men grrrr...
Det drillede i den grad, men nu er 100 gr. bundet op, og klar til at jeg kan forsøge mig med endnu et kedeligt tv-strik, nemlig et halsrør. Det er jo årstiden hvor det kan være koldt på cyklen, og jeg skal vist tænke lidt på helbredet.
Om lidt slås der masker op til halsrør i forskudt rib, TV-strik bliver det igen, men det passer vist godt til FORBRYDELSEN i aften

2 kommentarer:

  1. ja det er bare så for surt når garnet driller (burde det ikke forbydes VED LOV?)

    vil ønske dig rigtig god bedring

    SvarSlet
  2. Det er ikke sjovt med den bihulebetændelse. God bedring til dig.
    hilsen Mona

    SvarSlet