søndag den 16. september 2012

Vægten måtte i brug .......

for jeg skulle jo være sikker på, at der er garn nok til en vest, hvor der skal strikkes ret nøjagtigt l59 cm i rib, dog krydret med lidt vendestrik indimellem.
2 ensformige projekter jeg har kastet mig ud i men jeg tror de bliver hot begge to, farverne er jeg vild med, så mon ikke det hjælper på det ensformige strik?
2 vr sammen, spørger en af pigerne om, og ja hvordan er det lige man gør?? Det er ikke længe siden, at jeg har strikket  noget hvor de masker skulle strikkes, men hvilken opskrift var det lige det stod beskrevet i??? Er det mon begyndende demens? Nå, jeg tror at Lene selv har fundet løsningen, men jeg mener nu, at jeg kan huske teknikken,(vil prøve i aften)så det er da vist kun demens ligth jeg lider af!
Jeg synes lige , at i skal se de skønne blomster og den lækre ægte belgiske chokolade, som jeg i dag er blevet begavet, fordi jeg var værtinde. Det var nu ellers husbond som stod for grill-menu, nå, han kan jo også nyde synet af blomsterne, og der kan da vist også blive chokolade til ham, hvis jeg selv spiser 75o gr. chokolade, skal mit strik vist øges i størrelsen.
Opvaskemaskinen snurrer lystigt, og der er dømt ingen aftensmad d.d., kun hygge i stuen med strikketøj, kaffe og måske lidt chokolade?

2 kommentarer:

  1. hej Birgit
    det er nogle smukke buketter, du har fået.
    Og jeg giver dig helt ret i at farven på det garn er forrygende.
    Glæder mig til at se trøjen.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  2. ser da lækkert ud dit nye strik God farve.

    UH en stor æske chokolade og kan da sagtens dele lad ham endelig smage nu han har stået og grillet lækre sager

    SvarSlet