onsdag den 19. september 2012

Man har et standpunkt .......

og det var gammeldags æblekage til mine gæster i aftes, for det er jo efterår, og så passer æblekage sig jo,  men det standpunkt blev ændret fordi jeg på nettet fandt en opskrift på cupcakes, og jeg har for længe siden investeret i sprøjtepose m/dekorationstyller, som jeg aldrig har  afprøvet.
Og hindbær har jeg jo i rigelige mængder, hvis altså ikke det bliver frostvejr! Opskriften fandt jeg lige her www.noerkletoeserne.blogspot.dk
Pigerne i aftes, kunne ikke spise alle cupcakes, så nu er der pakket nogle cupcake ned, beregnet til mine kollegaer på jobbet, mon ikke jeg scorer +point på kontoen?
Her på matriklen strikkes der bare derudaf på (kedeligt) tv-strik, som jeg stadig er sikker på bliver godt, når jeg får strikket mig igennem det!
Tænk en gang, jeg glæder mig til monteringsfasen!!!!!!

Jeg glæder mig derimod ikke til, at jeg i dag skal iklædes beskyttelse mod den regn, som denne morgen bare siler ned!
Øv, efterårsvejr .........

3 kommentarer:

  1. Hej Birgit
    cupcakes er gode - og nemme at have med.
    Flot billede af solsikken :o)
    god regnvejrsdag :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  2. Du scorer + point gætter jeg på:-) Rigtig god dag til dig:-)

    SvarSlet
  3. Du kunne nemt få point på din konto via mig som modtager af en lækker kage UHMM

    God weekend

    SvarSlet