tirsdag den 21. juni 2011

Pippi´s Kjole afleveret i dag .....

og den blev rigtig godt modtaget, "min lille Pippi", blev straks iklædt, hvad farmor troede skulle være en kjole, men, men, den passede perfekt, blot ikke i længden, den skulle have været længere, men pyt "den lille Pippi" havde lige fået nye cowboybukser, og den var rigtig fin til hende som tunika. Måske jeg skal på den en anden gang og så skal det altså være en kjole.
Jeg har været til "nålestik" i dag, derefter hentede jeg pigerne i h.h.v. børnehave og vuggestue, det var så hyggeligt, Regitses pædagoger fortalte, at Regitse havde glædet sig til at blive hentet af farmor, det kan Vigga jo ikke give udtryk for endnu.



Jeg var tidligt oppe i morges for at plukke jordbær, og de blev nydt, Vigga sad på køkkenbordet, medens jeg rengjorde jordbærene, og tog fra lige så hurtigt hun kunne.

Regitse havde fået en prinsessekjole, og prinsessediadem, som hun stolt fremviste.

Jeg spiste aftensmad hos de unge, husbond ringede fra Sjælland, og jeg kørte hjem.
Jeg er så træt, jeg tror det er nålene, som har trættet mig, jeg orker ikke engang, at læse blogs lige nu, det må vente til i morgen, for nu skal skal der ses TV-avis, strikkes et par pinde, og derefter på hovedet i seng, jeg trænger til hvile.












3 kommentarer:

  1. Skjønne unger. Det er sikkert fint å hente dem spesielt når de var så glade for det.

    SvarSlet
  2. En tunika, er også en fin og moderne stykke tøj at have. Og din Pippi får jo nok en længere model senere.
    Håber du får det bedre til imorgen.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  3. Ja men en pipi tunika er da også bare super fin. Jeg har også strikket mine små kjoler længere end opskriften foreskrev.

    Dejlig med nogle skønne børnebørn!

    SvarSlet