søndag den 5. juni 2011

Der er flere ting som skal nås .......


inden week-enden er omme.



Regitse havde det o.k. i dag, men så lidt mat ud. Det gjorde hendes forældre nu også, da de kom for at hente pigerne, men det var der vist en anden grund til. De unge kørte hjem lige efter frokost, så der blev ro her på matriklen, til terrasse-afslapning for vi to gamle. Jeg greb straks strikkepindene, det er så afslappende.

Gammel, nej ældre, det er hvad husbond er ved at være. Han stopper på arbejdsmarkedet den dag firmaet starter sommerferie, og derfor har han tænkt sig, at invitere de 9 kollegaer, som han har haft mest med at gøre til lidt afslutning herhjemme. Derfor må jeg vist hellere hjælpe ham, og få "skruet" en invitation sammen lige om lidt.



Den mørkeste af stolene har han for et stykke tid siden lavet til Regitse, og nu manglede Vigga også en stol, så træmanden drog ud i sit værksted i går, og nu har Vigga også en stol, som hun allerede har indviet.

Det er vist den slags sysler ham "træmanden", vil fordrive tiden med i fremtiden, men en omvæltning bliver det for os begge, gad vide om vi kan enes om at han befinder sig så meget på matriklen.



Hvis ikke må jeg jo sende ham i værkstedet så han, som Emil kan "snitte en pind".




Jeg skal også i dag have bestilt billetter til Cirkusrevyen, og rydde lidt op efter pigernes indtog, skal jeg vist også have gjort.



Der skal også ringes til svigerinden, som har fødselsdag i dag, og også 40 års bryllupsdag i dag.



Og ja, der skal også tænkes på madpakker til i morgen, og aftensmad skal vi også have, den består af laks, så hvidvinen er lagt på køl, og jeg regner med at måltidet indtages på terrassen, og senere på aftenen ser det nok sådan ud


"Turen går til Island", fik husbond i farsdagsgave, og det er jo en god gave, for det er jo helt korrekt, at turen senere på året går til Island og USA, så nu er der noget at studere i.


God søndag til Jer derude.



















Ingen kommentarer:

Send en kommentar