onsdag den 1. juni 2011

Morgen .........

og stilhed på matriklen, jeg kunne ikke sove længere. Havde ellers bestemt at ville sove længe i dag, men, men kl. 5.45 var jeg vist udsovet, for det lykkedes ikke at falde i søvn igen.
Nå, det er også o.k., så nu nydes denne morgen hvor solen skinner, næsten ingen vind, og kun den lyd der kommer når kaffemaskinen brygger, og fuglene udenfor kvidre.

Så nu nydes dagens første kop kaffe, om lidt begiver jeg mig ud på min morgentur.

I dag må jeg vist også se at få standert det gamle kamera, det kan ikke hjælpe, at jeg ikke kan tage foto af sønnens børn, når de ankommer i morgen for at blive passet her. Kunne forresten ikke stå for en pakke is i Brugsen i går, det var Hello Kitty is, så dem er jeg sikker på Regitse vil sætte pris på.

Der skal også kigges lidt på opskrifter, strikkepinde i dag, lidt rengøring skal der også passes ind.

Kom lige til at tænke på, at vejret i dag er bedre end for 4 år siden, jeg kan huske det fordi søn og svigerdatter har bryllupsdag i dag.

Det er nu dejligt med de he skæve helligdage, sådan nogle burde der være hele året, men de er jo klumpet sammen til om foråret.

2 kommentarer:

  1. Jeg har også et irriterende indre ur, der ikke kender forskel på hverdag og fridag....det vækker mig hver morgen senest kl 6:30. Men det betyder også at jeg kan nyde dagens første kop kaffe i fred og ro....selv mine katte står ikke så tidligt op ;o)
    Håber du får nogle fatastisk fridage :-D
    Kh Karen

    SvarSlet
  2. Jeg glemte å stenge klokken derfor sitter jeg her i stillheten. Kamera må være klart når barnebarn kommer. Du får nyte dagen med ditt strikk og kaffi :))

    SvarSlet