lørdag den 18. juni 2011

De trænger .......










til mad, altså fuglene, som i denne tid opfostre unger, se bare her, sådan ser det ud hver gang jeg kigger ud ad vinduet. De er vilde med nødder, vi kan næsten ikke følge med med fodringen.



Jeg nyder dufen af hyldeblomstdrik, som er i gang med at trække i 4-5 dage. Jeg nåede på min morgentur, at få hyldeblomster med hjem. Godt for det, for det har bestemt ikke været vejr til at plukke hyldeblomster senere i dag.


Lige nu venter sofaen, kaffe og måske en is, fodbold på TV, og strikkepindene i hænderne - det lover godt for lørdag aften.


Håber, for du som læser med, at lørdag aften ser lovende ud. Min gør, og måske færdiggøres Pippi´s kjole i aften.

1 kommentar:

  1. Du har vist atter lyn i pindene. Pippi begyndte du jo på den anden dag. Glæder mig til at se den færdig

    God aften til dig :)

    Kh. Lis

    SvarSlet