lørdag den 4. juni 2011

Et par hektiske timer .....

har jeg haft. Sønnen m/familie ankom til matriklen her fredag aften. Regitse´s øjne så noget blakkede ud, men hun havde det ok. Så alle lagde det ud som træthed (de kom lige fra Djurs Sommerland), , men midt i eftermiddag faldt hun i søvn på sofaen, det plejer hun godt nok ikke at gøre, og ups da hun vågnede var temperaturen 39,9, og pigen alt andet end frisk!!

Forældrene var taget til bryllup, husbond til fødselsdag hos en kollega, så pu-ha. Jeg gav hende en børne-panodil, og efter ca 1 time kvikkede hun op, og spurgte om vi ikke skulle gå på legepladsen, det gjorde vi så. Lysten til selv at tumle var der ikke for Regitse, hun ville kun skuppe Vigga på gyngen.
Hjemkommet til matriklen, blev det kun til en lille smule aftensmad, men hun virker ok og feberfri og humøret er også ok.
Vigga er normalt meget svær at få til at sove om aftenen, men jeg puttede hende, og lagde mig sammen med Regitse og læste bog. Og vupti Vigga faldt i søvn uden skrig og skrål, Jubii ........
Regitse sover også, så nu vil jeg lige have en kop kaffe og strikke et par pinde og slappe af, måske kommer husbond snart, han mente ikke det ville blive sent, for festen startede jo midt i eftermiddag, måske han vil drikke en enkelt kop kaffe sammen med mig.

Uha, jeg nyder de børnebørn, men mest når de er "fit for figth" ........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar