torsdag den 3. maj 2012

SATSNING .......

er det, jeg ved det godt, der meldes om frost (måske) og vi er jo ret udsatte her i det midtjyske, men jeg trængte til at komme ud i den lune aften, så derfor blev der plantet et par krukker til.
Frosten har været hård ved flere ting i haven bl. a. denne her. Grimme sorte spidser.
Krukkerne er placeret tæt på huset, så mon ikke de går ram forbi.
Jeg havde godt af at komme ud, efter først en arbejdsdag, og derefter chauffør for veninden til Århus, (hun skal til behandling hos akupunktør igen på mandag).
Så ville jeg lige blogge lidt, men pc meddeler hele tiden, at Blogger ikke svarer, og indimellem også at Google ikke svarer???????
Har I også problemer??????
Så nu kaster jeg mig over mit strikketøj lidt inden sengetid. Jeg håber ikke det er min PC som er i udu, det gider jeg ikke, men mærkeligt det opfører den sig altså!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar