tirsdag den 8. maj 2012

Jeg venter, og venter .......

og det er der sikkert mange som gør, for hvornår kommer der sommer, sol og varme? Jeg trænger i den grad til at solen vil komme og varme det hele op. Mon den når at komme inden den skal være med til at gøre jordbærene røde?

Alt bliver jo grønt, og springer ud derude i naturen, i lørdags gik turen til Himmelbjerget, hvor vi mødtes med de unge, og sikke en udsigt og alt var så lysegrønt, (den lysegrønne farve, som kun findes i DK i maj), men det blæste som en pelikan,  sommer det er det jo ikke.
Jeg frøs (havde vist ikke fået nok tøj på), måske er det derfor, at jeg har reddet mig en forkølelse.
I dag skal jeg på besøg hos en veninde, som vil give frokost, det glæder jeg mig til! En anden veninde er også inviteret.. Godt forkølelsen ikke har gjort mig hæs, for der skal snakkes igennem, det ved jeg.
Først skal jeg på job, så flexer jeg lidt, og når frem til frokosttid. Jeg arbejder ellers lidt mere end normalt i denne uge, for så kan jeg holde lidt ferie/afspadsering i næste uge, som jo også byder på skæv helligdag. Mon solen kommer i næste uge, jeg håber!
Jeg har kun gået en mindre tur her til morgen, p.gr.a. vejret, og regnslaget skal vist på eller ihvertfald med i tasken i dag, og strikketøjet skal vist også med, for måske kan der blive tid til et par pinde i eftermiddag.
Hov, jeg var lige ved at glemme, at det jo faktisk var FLS jeg ville berette om. Jeg vinder vist kampen, over det trælse garn, det kører nu, og jeg tror at den bliver god. Billeder følger.
I går viste en anden bekendt mig en opskrift på en børnebluse m/ugler, som hun havde rykket ud af et ugeblad.Den opskrift blev jeg forelsket i lige på stedet,  så ...........
Go´ dag til jer, jeg tror min bliver hyggelig

3 kommentarer:

  1. hej Birgit
    Det gode forårsvejr lader godt nok vente på sig, må man sige. Mine små planter har ikke været glade for det kølige vejr - eller at jeg var væk !
    Men jeg har fået strikket - og det skal jeg vise jer en af dagene :o)
    kan du have en rigtig god dag
    hilsen ona

    SvarSlet
  2. Frokost sammen med gode veninder er altid godt, så skidt med at du må arbejde lidt mere en anden dag.

    Hurra at du vinder over garnet :) Det er jeg sikker på du bliver glad for senere når du kan få fls på.

    Uglebluser og uglekjoler er bare kønne og især dem i børne str. Så jeg kan godt forstå du blev forelsket.

    kh. Lis

    SvarSlet
  3. Frokost er altid hyggeligt sammen med gode veninder ;-)

    SvarSlet