tirsdag den 15. maj 2012

Aktivitet på bloggen .........


skyldes jo ferietid, og at jeg forsøger at lave lige det jeg lyster.

Elefantastisk Give Away!
www.kirkesjov.blogspot.com
Jeg har tid og lyst til at surfe og jeg fandt lige en give-away, som jeg bestemt må deltage i, jeg har fået blod på tanden, efter at jeg vandt en give-away i søndags.


Om lidt vil jeg hente støvsugeren frem, og fjerne divere "nullermænd" i husets underste etage, og pakke strikketasken vil jeg også for Gerda henter mig i eftermiddag, for vi skal i strikkecafé.
Måske kan jeg også få Bolerovest til Regitse strikket færdig (lysten er der)


Gode minder kan man ikke få nok af og svigersønnen sendte et billed til mig i aftes, som straks bragte gode minder frem hos mig

Fru Knudsen hygger sig med næstyngste barnebarn
 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar